Aktualności

Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych

Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych

Jako oficjalny partner zapraszamy Państwa do pierwszego ogólnopolskiego badania na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B.

Badanie nosi tytuł “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” i jego celem jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane i zawiera 18 pytań. Zostały one skonstruowane tak, aby jak najlepiej sprecyzować skuteczność działań, jakie podejmuje przedsiębiorstwo do zrealizowania celów marketingowych, a także nie zająć Państwu zbyt wiele czasu.

W ramach podziękowania za udział w ankiecie, wszyscy uczestnicy badania otrzymają raport na tydzień przed jego oficjalną publikacją. Wystarczy, że po wypełnieniu kwestionariusza każdy uczestnik badania poda adres e-mail, na który raport ma zostać wysłany.

Z góry dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wzięcie udziału w badaniu.

 

Link do ankiety: 

https://bimally.pl/trendy-marketingowe-wsrod-producentow-materialow-budowlanych/

 

 

Autorzy badania:

BIM ALLY Sp. z o.o.

Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej

 

Partnerzy badania:

Polski Klaster Budowlany,

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej,

Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa,

Stowarzyszenie Producentów Silikatów Białe Murowanie,

Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD,

Stowarzyszenie Producentów Betonów

 

Partnerzy medialni:

Builder

Rynek Instalacyjny

Izolacje.com.pl

 

 

Ciasteczka

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.